Заявка за плъгини [ТУК]

Всичко свързано с AMX mod (X), плъгини, проблеми с плъгини, заявки и тн.
Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: ср май 25, 2016 12:50 pm
Баланс: Locked

чет май 26, 2016 8:37 pm

Ако пробвам с ботове дали ще стане?

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: пет мар 25, 2016 2:54 pm
Баланс: Locked

чет май 26, 2016 8:47 pm

Ботовете са Fake Clients, тоест да.

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: ср май 25, 2016 12:50 pm
Баланс: Locked

пон май 30, 2016 9:29 pm

Извинявам се, че пак пускам заявка, но може ли да ми направите/намерите шоп меню за бейсбуилдър? Аз търся от седмици, но няма резултат...
Да има тези екстри:

CT:
1. +100 hp (8 000$)
2. Unlimited Clip [60 sec] (10 000$)
3. No Recoil (6 000$) [1 rund]

ZM:
1. +3000 hp (15 000$)
2. Invisible (8 000$) [80%]
3. Super Knife +3000 HP (16 000$) [x3 dmg]

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: пет мар 25, 2016 2:54 pm
Баланс: Locked

пет юни 10, 2016 10:52 pm

[quote="MuHaBaM"]Извинявам се, че пак пускам заявка, но може ли да ми направите/намерите шоп меню за бейсбуилдър? Аз търся от седмици, но няма резултат...
Да има тези екстри:

CT:
1. +100 hp (8 000$)
2. Unlimited Clip [60 sec] (10 000$)
3. No Recoil (6 000$) [1 rund]

ZM:
1. +3000 hp (15 000$)
2. Invisible (8 000$) [80%]
3. Super Knife +3000 HP (16 000$) [x3 dmg][/quote]
Трябва ли ти все още плъгина или вече не?

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: ср май 25, 2016 12:50 pm
Баланс: Locked

нед юни 12, 2016 7:55 pm

[quote="TheRedShoko"][quote="MuHaBaM"]Извинявам се, че пак пускам заявка, но може ли да ми направите/намерите шоп меню за бейсбуилдър? Аз търся от седмици, но няма резултат...
Да има тези екстри:

CT:
1. +100 hp (8 000$)
2. Unlimited Clip [60 sec] (10 000$)
3. No Recoil (6 000$) [1 rund]

ZM:
1. +3000 hp (15 000$)
2. Invisible (8 000$) [80%]
3. Super Knife +3000 HP (16 000$) [x3 dmg][/quote]
Трябва ли ти все още плъгина или вече не?[/quote]

Трябва ми, и то спешно...

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: пет мар 25, 2016 2:54 pm
Баланс: Locked

пон юни 13, 2016 10:59 pm

Кога да направя да се ползва магазина?

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: ср май 25, 2016 12:50 pm
Баланс: Locked

вт юни 14, 2016 8:21 am

През цялото време, ако може, разбира се...

Префикса за CT да е - BaseBuildeR Shop Human's
А за T-тата - BaseBuildeR Shop Zombie's

Ако може и за Super Knife да има модел. (<!-- m --><a class="postlink" href="Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете ... lrog9.html</a><!-- m --> - не е реклама)...

Ако може да е без съобщения. Само когато си купиш Unlimated Clip да пише кога ти свършва.

При respawn да не се губи предмета, или пък когато си смениш оръжието... Чак когато свърши рунда... (извинявай)!

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: ср май 25, 2016 12:50 pm
Баланс: Locked

ср юли 27, 2016 9:16 pm

[quote="TheRedShoko"]

Код: Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

enum
{
    NONE,
    GOLDENAK,
    MP5,
    M249
}

new iMaxPlayers
new iChoice[33], iLastPlayer
new iDamageMult[4]

new const szGoldAKModel[] = "models/v_goldenak47.mdl"
new const szGoldAKPModel[] = "models/p_goldenak47.mdl"
new const szMP5Model[] = "models/v_thantosmp5.mdl"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Extra Weapon for Last Player", "1.0", "TheRedShoko")
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwPlayerTakeDamage")
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink")
    
    register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a")
    register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1")
    
    register_logevent("ResetAll", 2, "1=Round_End")
    register_logevent("ResetAll", 2, "1=Round_Start")
    
    iDamageMult[GOLDENAK] = register_cvar("ewflp_goldenak_damage", "3.0")
    iDamageMult[MP5] = register_cvar("ewflp_mp5_damage", "3.0")
    iDamageMult[M249] = register_cvar("ewflp_m249_damage", "2.0")
    
    iMaxPlayers = get_maxplayers()
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(szGoldAKModel)
    precache_model(szGoldAKPModel)
    precache_model(szMP5Model)
}

public client_disconnect(id)
{
    if (iLastPlayer == id)
    {
        iLastPlayer = 0
        iChoice[id] = NONE
    }
    
    check_players()
}

public client_putinserver(id)
{
    if (iLastPlayer == id)
    {
        iLastPlayer = 0
        iChoice[id] = NONE
    }
}

public eventDeathMsg()
{
    check_players()
}

public eventCurWeapon(id)
{
    new iWeapon = read_data(2)
    
    if (is_user_alive(id) && iLastPlayer == id && iChoice[id] != NONE)
    {
        if (iWeapon == CSW_AK47 && iChoice[id] == GOLDENAK)
        {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, szGoldAKModel)
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, szGoldAKPModel)
        }
        else if (iWeapon == CSW_MP5NAVY && iChoice[id] == MP5)
        {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, szMP5Model)
        }
    }
}        

public ResetAll()
{
    for (new i = 1; i <= iMaxPlayers; i++)
    {
        iChoice[i] = NONE
    }
    
    iLastPlayer = 0
}

public fwPlayerTakeDamage(iVictim, Inflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
{
    if (iVictim == iAttacker || !is_user_connected(iAttacker))
    {
        return HAM_IGNORED
    }
    
    if (iLastPlayer == iAttacker && (get_user_weapon(iAttacker) == CSW_AK47 && iChoice[iAttacker] == GOLDENAK
    || get_user_weapon(iAttacker) == CSW_MP5NAVY && iChoice[iAttacker] == MP5 || get_user_weapon(iAttacker) == CSW_M249 && iChoice[iAttacker] == M249))
    {
        SetHamParamFloat(4, flDamage * get_pcvar_float(iDamageMult[iChoice[iAttacker]]))
    }
    
    return HAM_IGNORED
}

public fwPlayerPreThink(id)
{
    if (!is_user_alive(id) || iChoice[id] == NONE || iLastPlayer != id)
    {
        return FMRES_IGNORED
    }
    
    set_pev(id, pev_punchangle, { 0.0, 0.0, 0.0 })
    
    return FMRES_IGNORED
}

check_players()
{
    static iAlivePlayers[4], iCT
    
    for (new i = 1; i <= iMaxPlayers; i++)
    {
        if (!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i)) continue
        
        iAlivePlayers[get_user_team(i)]++
        
        if (get_user_team(i) == 2)
        {
            iCT = i
        }
    }
    
    if (iAlivePlayers[2] == 1 && iChoice[iCT] == NONE && iLastPlayer != iCT)
    {
        static szName[32]
        get_user_name(iCT, szName, charsmax(szName))
        
        iLastPlayer = iCT
        show_weaponsmenu(iCT)
    }
}

show_weaponsmenu(id)
{
    new iMenu = menu_create("You are the\r Last Alive CT^n\yChoose an extra weapon with ability:", "menu_handler")
    
    new szItem[128]
    
    formatex(szItem, charsmax(szItem), "GoldenAK 47 \r(\yNo Recoil + \w[\yx%i Damage\w]\r)", get_pcvar_num(iDamageMult[GOLDENAK]))
    menu_additem(iMenu, szItem)
    
    formatex(szItem, charsmax(szItem), "Thantos MP5 \r(\yNo Recoil + \w[\yx%i Damage\w]\r)", get_pcvar_num(iDamageMult[MP5]))
    menu_additem(iMenu, szItem)
    
    formatex(szItem, charsmax(szItem), "M249 \r(\yNo Recoil + \w[\yx%i Damage\w]\r)", get_pcvar_num(iDamageMult[M249]))
    menu_additem(iMenu, szItem)
    
    menu_display(id, iMenu)
}

public menu_handler(id, iMenu, Item)
{
    if (Item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(iMenu)
        return
    }
    
    switch (Item)
    {
        case 0:
        {
            if (!user_has_weapon(id, CSW_AK47, 1))
            {
                fm_give_item(id, "weapon_ak47")
            }
            
            set_pev(id, pev_viewmodel2, szGoldAKModel)
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, szGoldAKPModel)
        }
        case 1:
        {
            if (!user_has_weapon(id, CSW_MP5NAVY, 1))
            {
                fm_give_item(id, "weapon_mp5navy")
            }
            
            set_pev(id, pev_viewmodel2, szMP5Model)
        }
        case 2:
        {
            if (!user_has_weapon(id, CSW_M249, 1))
            {
                fm_give_item(id, "weapon_m249")
            }
        }
    }
    
    iChoice[id] = Item + 1
    
    menu_destroy(iMenu)
}
заповядай! бях забравил да ги precache... Относно менюто включи debug на плъгина и гледай за грешки. За да ти излезе менюто трябва някой да умре/излезе от сървъра. Ако си сам от началото на рунда и няма промяна в играчите няма да ти излезе и менюто.[/quote]

Здравей, не може ли да се направи за последният човек. Смисъл. Меню-то да се показва при всякъкви условия, дори и да е 1vs1. Благодаря. :)
Последна промяна от xvi на нед яну 22, 2017 7:12 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: пет мар 25, 2016 2:54 pm
Баланс: Locked

чет авг 04, 2016 12:41 am

Код: Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

enum
{
    NONE,
    GOLDENAK,
    MP5,
    M249
}

new iMaxPlayers
new iChoice[33], iLastPlayer
new iDamageMult[4]

new const szGoldAKModel[] = "models/v_goldenak47.mdl"
new const szGoldAKPModel[] = "models/p_goldenak47.mdl"
new const szMP5Model[] = "models/v_thantosmp5.mdl"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Extra Weapon for Last Player", "1.0", "TheRedShoko")
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwPlayerTakeDamage")
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink")
    
    register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a")
    register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be", "1=1")
    
    register_logevent("ResetAll", 2, "1=Round_End")
    register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start")
    
    iDamageMult[GOLDENAK] = register_cvar("ewflp_goldenak_damage", "3.0")
    iDamageMult[MP5] = register_cvar("ewflp_mp5_damage", "3.0")
    iDamageMult[M249] = register_cvar("ewflp_m249_damage", "2.0")
    
    iMaxPlayers = get_maxplayers()
}

public plugin_precache()
{
    precache_model(szGoldAKModel)
    precache_model(szGoldAKPModel)
    precache_model(szMP5Model)
}

public client_disconnect(id)
{
    if (iLastPlayer == id)
    {
        iLastPlayer = 0
        iChoice[id] = NONE
    }
    
    check_players()
}

public client_putinserver(id)
{
    if (iLastPlayer == id)
    {
        iLastPlayer = 0
        iChoice[id] = NONE
    }
}

public eventDeathMsg()
{
    check_players()
}

public eventCurWeapon(id)
{
    new iWeapon = read_data(2)
    
    if (is_user_alive(id) && iLastPlayer == id && iChoice[id] != NONE)
    {
        if (iWeapon == CSW_AK47 && iChoice[id] == GOLDENAK)
        {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, szGoldAKModel)
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, szGoldAKPModel)
        }
        else if (iWeapon == CSW_MP5NAVY && iChoice[id] == MP5)
        {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, szMP5Model)
        }
    }
}        

public RoundStart()
{
    ResetAll()
    
    set_task(5.0, "check_plauers")
}

public ResetAll()
{
    for (new i = 1; i <= iMaxPlayers; i++)
    {
        iChoice[i] = NONE
    }
    
    iLastPlayer = 0
}

public fwPlayerTakeDamage(iVictim, Inflictor, iAttacker, Float:flDamage, iDamageBits)
{
    if (iVictim == iAttacker || !is_user_connected(iAttacker))
    {
        return HAM_IGNORED
    }
    
    if (iLastPlayer == iAttacker && (get_user_weapon(iAttacker) == CSW_AK47 && iChoice[iAttacker] == GOLDENAK
    || get_user_weapon(iAttacker) == CSW_MP5NAVY && iChoice[iAttacker] == MP5 || get_user_weapon(iAttacker) == CSW_M249 && iChoice[iAttacker] == M249))
    {
        SetHamParamFloat(4, flDamage * get_pcvar_float(iDamageMult[iChoice[iAttacker]]))
    }
    
    return HAM_IGNORED
}

public fwPlayerPreThink(id)
{
    if (!is_user_alive(id) || iChoice[id] == NONE || iLastPlayer != id)
    {
        return FMRES_IGNORED
    }
    
    set_pev(id, pev_punchangle, { 0.0, 0.0, 0.0 })
    
    return FMRES_IGNORED
}

public check_players()
{
    static iAlivePlayers[4], iCT
    
    for (new i = 1; i <= iMaxPlayers; i++)
    {
        if (!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i)) continue
        
        iAlivePlayers[get_user_team(i)]++
        
        if (get_user_team(i) == 2)
        {
            iCT = i
        }
    }
    
    if (iAlivePlayers[2] == 1 && iChoice[iCT] == NONE && iLastPlayer != iCT)
    {
        static szName[32]
        get_user_name(iCT, szName, charsmax(szName))
        
        iLastPlayer = iCT
        show_weaponsmenu(iCT)
    }
}

show_weaponsmenu(id)
{
    new iMenu = menu_create("You are the\r Last Alive CT^n\yChoose an extra weapon with ability:", "menu_handler")
    
    new szItem[128]
    
    formatex(szItem, charsmax(szItem), "GoldenAK 47 \r(\yNo Recoil + \w[\yx%i Damage\w]\r)", get_pcvar_num(iDamageMult[GOLDENAK]))
    menu_additem(iMenu, szItem)
    
    formatex(szItem, charsmax(szItem), "Thantos MP5 \r(\yNo Recoil + \w[\yx%i Damage\w]\r)", get_pcvar_num(iDamageMult[MP5]))
    menu_additem(iMenu, szItem)
    
    formatex(szItem, charsmax(szItem), "M249 \r(\yNo Recoil + \w[\yx%i Damage\w]\r)", get_pcvar_num(iDamageMult[M249]))
    menu_additem(iMenu, szItem)
    
    menu_display(id, iMenu)
}

public menu_handler(id, iMenu, Item)
{
    if (Item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(iMenu)
        return
    }
    
    switch (Item)
    {
        case 0:
        {
            if (!user_has_weapon(id, CSW_AK47, 1))
            {
                fm_give_item(id, "weapon_ak47")
            }
            
            set_pev(id, pev_viewmodel2, szGoldAKModel)
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, szGoldAKPModel)
        }
        case 1:
        {
            if (!user_has_weapon(id, CSW_MP5NAVY, 1))
            {
                fm_give_item(id, "weapon_mp5navy")
            }
            
            set_pev(id, pev_viewmodel2, szMP5Model)
        }
        case 2:
        {
            if (!user_has_weapon(id, CSW_M249, 1))
            {
                fm_give_item(id, "weapon_m249")
            }
        }
    }
    
    iChoice[id] = Item + 1
    
    menu_destroy(iMenu)
}
пробвай така...
Последна промяна от xvi на нед яну 22, 2017 7:13 pm, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: ср май 25, 2016 12:50 pm
Баланс: Locked

чет авг 04, 2016 7:28 pm

Добре, така става. :)

Но защо не ми дава оръжието, което съм си избрал? Смисъл, отваря ми меню-то, но не ми дава оръжието. :mnmn?:

Пример: имам м4а1, отваря ми меню-то, избирам си оръжието, но оръжието не ми го дава. Дава ми само ability, но "ability" влияе на м4а1-то. :)

Отговори

Върни се в “AMX Mod (X)”

  • Информация
  • Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта