Заявка за плъгини [ТУК]

Всичко свързано с AMX mod (X), плъгини, проблеми с плъгини, заявки и тн.
Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: 25 мар 2016, 14:54
Баланс: Locked

04 авг 2016, 19:31

Не разбрах какво имаш предвид...

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: 25 май 2016, 12:50
Баланс: Locked

04 авг 2016, 19:35

Еми, дава ми да си избера оръжието, но не ми го дава... Как да ти кажа... Влез: 188.254.139.236:27015 (чрез HLDS e) и ще ти направя клипче, за да видиш.

Потребителски аватар
bullhunnter
Newbie
Мнения: 1
Регистриран: 03 авг 2016, 14:25
Баланс: Locked

04 авг 2016, 21:52

Меню в което има glock и ak47 със лимит на артикула т.е. всеки артикул да има [0/2] определен чрез cvar настройка и ако някой от отбора си го закупи - то да става [1/2] и т.н.

От T отбора да се използва / да се отваря със /shop / лимита на двете оръжия да е: 2 [0/2] / да се купуват със пари ( нормална си цена за оръжията ). / оръжията да са пълни с куршуми

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: 25 май 2016, 12:50
Баланс: Locked

07 авг 2016, 09:39

[quote="bullhunnter"]Меню в което има glock и ak47 със лимит на артикула т.е. всеки артикул да има [0/2] определен чрез cvar настройка и ако някой от отбора си го закупи - то да става [1/2] и т.н.

От T отбора да се използва / да се отваря със /shop / лимита на двете оръжия да е: 2 [0/2] / да се купуват със пари ( нормална си цена за оръжията ). / оръжията да са пълни с куршуми[/quote]

Искаш шоп за T отбора? Така ли... И оръжията да се купуват по 2 пъти на рунд, тоест да имат лимит и да са пълни с патрони? Малко повече инфо, ако може. :)

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: 25 мар 2016, 14:54
Баланс: Locked

07 авг 2016, 14:13

Код: Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>

enum _:ShopItems
{
    DEAGLE,
    AK47
}

enum _:CvarItems
{
    PRICE,
    LIMIT
}

new iCvars[ShopItems][CvarItems], iBuys[ShopItems];

public plugin_init()
{
    register_plugin("Shop", "1.0", "TheRedShoko");
    
    register_logevent("ResetBuys", 2, "1=Round_End");
    register_logevent("ResetBuys", 2, "1=Round_Start");
    
    register_clcmd("say /shop", "ShowShopMenu");
    register_clcmd("say_team /shop", "ShowShopMenu");
    
    iCvars[DEAGLE][PRICE] = register_cvar("shop_deagle_price", "1000");
    iCvars[DEAGLE][LIMIT] = register_cvar("shop_deagle_limit", "2");
    
    iCvars[AK47][PRICE] = register_cvar("shop_ak_price", "3000");
    iCvars[AK47][LIMIT] = register_cvar("shop_ak_limit", "2");
}

public ResetBuys()
{
    for (new i = 0; i < ShopItems; i++)
    {
        iBuys[i] = 0;
    }
}

public ShowShopMenu(id)
{
    if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
    
    new iMenu = menu_create("Shop", "ShopHandler");
    new iCallBack = menu_makecallback("ShopCallBack");
    
    new szItem[64];
    
    formatex(szItem, charsmax(szItem), "DEAGLE\y [%i$]\r[%i/%i]", get_pcvar_num(iCvars[DEAGLE][PRICE]), iBuys[DEAGLE], get_pcvar_num(iCvars[DEAGLE][LIMIT]));
    menu_additem(iMenu, szItem, _, _, iCallBack);
    
    formatex(szItem, charsmax(szItem), "AK47\y [%i$]\r[%i/%i]", get_pcvar_num(iCvars[AK47][PRICE]), iBuys[AK47], get_pcvar_num(iCvars[AK47][LIMIT]));
    menu_additem(iMenu, szItem, _, _, iCallBack);
    
    menu_display(id, iMenu);
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public ShopCallBack(id, iMenu, Item)
{
    if (cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(iCvars[Item][PRICE]) || iBuys[Item] >= get_pcvar_num(iCvars[Item][LIMIT]))
    {
        return ITEM_DISABLED;
    }
    
    return ITEM_ENABLED;
}

public ShopHandler(id, iMenu, Item)
{
    if (Item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(iMenu);
        return;
    }
    
    if (cs_get_user_money(id) < get_pcvar_num(iCvars[Item][PRICE]))
    {
        client_print(id, print_chat, "You have not enough money to buy this item!");
        return;
    }
    
    if (iBuys[Item] >= get_pcvar_num(iCvars[Item][LIMIT]))
    {
        client_print(id, print_chat, "The max buys for this item has been reached");
        return;
    }
    
    switch (Item)
    {
        case 0:
        {
            fm_give_item(id, "weapon_deagle");
            
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
        }
        case 1:
        {
            fm_give_item(id, "weapon_ak47");
            
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
        }
    }
    
    cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - get_pcvar_num(iCvars[Item][PRICE]));
    
    iBuys[Item]++;
    
    menu_destroy(iMenu);
    
    return;
} 
Последна промяна от xvi на 22 яну 2017, 19:14, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: 25 май 2016, 12:50
Баланс: Locked

07 авг 2016, 14:18

От доста време търся плъгин за BaseBuilder - Regeneration Zombie... Зомби клас, който се регенерира... Има за ZP, но не работи за BaseBuilder.. :/

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: 25 мар 2016, 14:54
Баланс: Locked

07 авг 2016, 14:52

Код: Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <basebuilder>

new szClassInfo[][] =
{
    "Regeneration Zombie",
    "Health Regen",
    "bb_regen_zombie",
    "models/v_regen_claws.mdl",
    "3000",
    "270",
    "1.0",
    "0.0"
}

new iRegenClass, p_iMaxRegen, p_iRegenAmount, p_iRegenTime;

public plugin_init()
{
    register_plugin("[BB] Zombie Class: Regeneration", "1.0", "TheRedShoko");
    
    p_iMaxRegen = register_cvar("bb_regen_max", "3000");
    p_iRegenAmount = register_cvar("bb_regen_amount", "10");
    p_iRegenTime = register_cvar("bb_regen_time", "3.0");
}

public plugin_precache()
{
    iRegenClass = bb_register_zombie_class(szClassInfo[0], szClassInfo[1], szClassInfo[2], szCLassInfo[3], str_to_num(szClassInfo[4]),
    str_to_num(szClassInfo[5]), str_to_float(szClassInfo[6]), str_to_float(szClassInfo[7]));
}

public bb_zombie_class_picked(id, iClass)
{
    if (iClass == iRegenClass && bb_is_user_zombie(id))
    {
        set_task(get_pcvar_float(p_iRegenTime), "RegenPlayer", id);
    }
}

public RegenPlayer(id)
{
    if (!is_user_connected(id))
    {
        return;
    }
    
    if (!is_user_alive(id) || !bb_is_user_zombie(id))
    {
        set_task(5.0, "RegenPlayer", id);
        return;
    }
    
    if (pev(id, pev_health) < get_pcvar_float(p_iMaxRegen))
    {
        set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health) + get_pcvar_float(p_iRegenAmount));
    }
    
    set_task(get_pcvar_float(p_iRegenTime), "RegenPlayer", id);
} 

Пробвай така...
Последна промяна от xvi на 22 яну 2017, 19:14, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: 25 май 2016, 12:50
Баланс: Locked

07 авг 2016, 15:36

[quote="TheRedShoko"]

Код: Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <basebuilder>

new szClassInfo[][] =
{
    "Regeneration Zombie",
    "Health Regen",
    "bb_regen_zombie",
    "models/v_regen_claws.mdl",
    "3000",
    "270",
    "1.0",
    "0.0"
}

new iRegenClass, p_iMaxRegen, p_iRegenAmount, p_iRegenTime;

public plugin_init()
{
    register_plugin("[BB] Zombie Class: Regeneration", "1.0", "TheRedShoko");
    
    p_iMaxRegen = register_cvar("bb_regen_max", "3000");
    p_iRegenAmount = register_cvar("bb_regen_amount", "10");
    p_iRegenTime = register_cvar("bb_regen_time", "3.0");
}

public plugin_precache()
{
    iRegenClass = bb_register_zombie_class(szClassInfo[0], szClassInfo[1], szClassInfo[2], szCLassInfo[3], str_to_num(szClassInfo[4]),
    str_to_num(szClassInfo[5]), str_to_float(szClassInfo[6]), str_to_float(szClassInfo[7]));
}

public bb_zombie_class_picked(id, iClass)
{
    if (iClass == iRegenClass && bb_is_user_zombie(id))
    {
        set_task(get_pcvar_float(p_iRegenTime), "RegenPlayer", id);
    }
}

public RegenPlayer(id)
{
    if (!is_user_connected(id))
    {
        return;
    }
    
    if (!is_user_alive(id) || !bb_is_user_zombie(id))
    {
        set_task(5.0, "RegenPlayer", id);
        return;
    }
    
    if (pev(id, pev_health) < get_pcvar_float(p_iMaxRegen))
    {
        set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health) + get_pcvar_float(p_iRegenAmount));
    }
    
    set_task(get_pcvar_float(p_iRegenTime), "RegenPlayer", id);
}

Пробвай така...[/quote]

Код: Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "iZombieClass" on line 30
Error: Undefined symbol "szCLassInfo" on line 30
Warning: Expression has no effect on line 30
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 30
Error: Too many error messages on one line on line 30

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\bb_regeneration.amx (compile failed).
И аз са чудя.. -,0
Последна промяна от xvi на 22 яну 2017, 19:15, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: 25 мар 2016, 14:54
Баланс: Locked

08 авг 2016, 10:17

Код: Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <basebuilder>

new szClassInfo[][] =
{
    "Regeneration Zombie",
    "Health Regen",
    "bb_regen_zombie",
    "models/v_regen_claws.mdl",
    "3000",
    "270",
    "1.0",
    "0.0"
}

new iRegenClass, p_iMaxRegen, p_iRegenAmount, p_iRegenTime;

public plugin_init()
{
    register_plugin("[BB] Zombie Class: Regeneration", "1.0", "TheRedShoko");
    
    p_iMaxRegen = register_cvar("bb_regen_max", "3000");
    p_iRegenAmount = register_cvar("bb_regen_amount", "10");
    p_iRegenTime = register_cvar("bb_regen_time", "3.0");
}

public plugin_precache()
{
    iRegenClass = bb_register_zombie_class(szClassInfo[0], szClassInfo[1], szClassInfo[2], szClassInfo[3], 
    str_to_num(szClassInfo[4]), str_to_num(szClassInfo[5]), str_to_float(szClassInfo[6]), str_to_float(szClassInfo[7]));
}

public bb_zombie_class_picked(id, iClass)
{
    if (iClass == iRegenClass && bb_is_user_zombie(id))
    {
        set_task(get_pcvar_float(p_iRegenTime), "RegenPlayer", id);
    }
}

public RegenPlayer(id)
{
    if (!is_user_connected(id) || bb_get_user_zombie_class(id) != iRegenClass || !bb_is_user_zombie(id) || !is_user_alive(id))
    {
        return;
    }
    
    if (pev(id, pev_health) < get_pcvar_float(p_iMaxRegen))
    {
        set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health) + get_pcvar_float(p_iRegenAmount));
    }
    
    set_task(get_pcvar_float(p_iRegenTime), "RegenPlayer", id);
} 

Бях объркал една главна буква...
Последна промяна от xvi на 22 яну 2017, 19:16, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: 25 май 2016, 12:50
Баланс: Locked

08 авг 2016, 15:46

[quote="TheRedShoko"]

Код: Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <basebuilder>

new szClassInfo[][] =
{
    "Regeneration Zombie",
    "Health Regen",
    "bb_regen_zombie",
    "models/v_regen_claws.mdl",
    "3000",
    "270",
    "1.0",
    "0.0"
}

new iRegenClass, p_iMaxRegen, p_iRegenAmount, p_iRegenTime;

public plugin_init()
{
    register_plugin("[BB] Zombie Class: Regeneration", "1.0", "TheRedShoko");
    
    p_iMaxRegen = register_cvar("bb_regen_max", "3000");
    p_iRegenAmount = register_cvar("bb_regen_amount", "10");
    p_iRegenTime = register_cvar("bb_regen_time", "3.0");
}

public plugin_precache()
{
    iRegenClass = bb_register_zombie_class(szClassInfo[0], szClassInfo[1], szClassInfo[2], szClassInfo[3], 
    str_to_num(szClassInfo[4]), str_to_num(szClassInfo[5]), str_to_float(szClassInfo[6]), str_to_float(szClassInfo[7]));
}

public bb_zombie_class_picked(id, iClass)
{
    if (iClass == iRegenClass && bb_is_user_zombie(id))
    {
        set_task(get_pcvar_float(p_iRegenTime), "RegenPlayer", id);
    }
}

public RegenPlayer(id)
{
    if (!is_user_connected(id) || bb_get_user_zombie_class(id) != iRegenClass || !bb_is_user_zombie(id) || !is_user_alive(id))
    {
        return;
    }
    
    if (pev(id, pev_health) < get_pcvar_float(p_iMaxRegen))
    {
        set_pev(id, pev_health, pev(id, pev_health) + get_pcvar_float(p_iRegenAmount));
    }
    
    set_task(get_pcvar_float(p_iRegenTime), "RegenPlayer", id);
} 

Бях объркал една главна буква...[/quote]

Видях коя беше :D "L"-то, нале? :mrgreen: Благодаря за плъгина, ще го пробвам и ще пиша, ако има проблеми, или не работи.. ;) :)

ЕДИТ: Плъгина не работи! Хвърлям се от високо и като ми вземе кръв не ми го връща..
Последна промяна от xvi на 22 яну 2017, 19:16, променено общо 1 път.

Отговори

Върни се в “AMX Mod (X)”

  • Информация
  • Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта