Предложения за плъгини

Всичко свързано с AMX mod (X), плъгини, проблеми с плъгини, заявки и тн.
Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: 25 мар 2016, 14:54
Баланс: Locked

15 юни 2016, 14:48

Както съм писал в заглавието, тук може да давате идеи, които имате, но няма такива плъгини онлайн. Иска ми се да направя повечко плъгини, които биха били полезни, но съм леко ограничен откъм идеи :D

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: 25 май 2016, 12:50
Баланс: Locked

16 юни 2016, 11:37

В края на рунда да се пускат вълци +звукове? Винаги съм искал такъв плъгин, но знаеш ме...

П.С. - Чаках тази тема от няколко дена.. ;)

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: 25 мар 2016, 14:54
Баланс: Locked

16 юни 2016, 12:03

Вълци? О.о

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: 25 май 2016, 12:50
Баланс: Locked

15 юли 2016, 02:03

Еми да, глутница вълци да бягат към теб... Хората да се стряскат и да рекат: "Ще играя в тоз сървър".. ;)

В клетка да са - по-яко.. :)

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: 25 май 2016, 12:50
Баланс: Locked

18 юли 2016, 10:40

Само да попитам... Каквито и да плъгини ли правиш? Освен за оръжия, можеш ли и зомбита, екстра итеми?

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: 25 мар 2016, 14:54
Баланс: Locked

18 юли 2016, 12:44

Разбира се.

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: 25 май 2016, 12:50
Баланс: Locked

18 юли 2016, 13:46

Може ли да ми направиш зомби, което парализира през 10 сек. за 3сек.?
Модът е на BaseBuilder Tirant 6.5.. Да парализира след prep time! И ако може да ми го направиш с флаг "c"

Name: Paralyze Zombie
Info: [Paralyze]
Helath: 3600
Speed: 275
Gravity: 0.80
Knock: 1.10

Път към модела на тялото: models/player/bb_zombie_paralyze
Пър към модела на ръцете: bb_basebulder/bb_v_paralyze

И да имa sprites:
paralyzed.rar
(7.96 KиБ) Свален 82 пъти
Път към sprites: sprites/paralyzed.spr

Когато ти излезе (sprites-a) "Paralyze" пред екрана да те парализира, смисъл, че когато излезе да не ти позволява да стреляш за тези 3 сек. Да paralyze човека при всякакви условия.

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: 25 мар 2016, 14:54
Баланс: Locked

22 юли 2016, 20:58

Код: Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <basebuilder>

new const szClassInfo[][] =
{
    "Paralyze Zombie",
    "\r[Paralyze\r]",
    "bb_zombie_paralyze",
    "models/bb_basebuilder/bb_v_paralyze.mdl",
    "3600",
    "275",
    "0.8",
    "1.1"
}

new const szSprite[] = "sprites/paralyzed.spr";

new iZombieClass, bool:blRoundStarted, Float:flLastUsedTime[33], bool:blUserParalyzed[33];
new p_flParalyzeTime, p_flAbilityTime, iMsgScreenFade, iParalyzeSpr;

public plugin_init()
{
    register_plugin("[BB] Zombie Class: Paralyze Zombie", "1.0", "TheRedShoko");
    
    register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a")
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink");
    
    iMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");

    p_flParalyzeTime = register_cvar("bb_paralyze_hold", "3.0");     //Продължителност на парализирането.
    p_flAbilityTime = register_cvar("bb_paralyze_ability", "10.0");     //През колко секунди да може да се използва парализирането
}

public plugin_precache()
{
    iZombieClass = bb_register_zombie_class(szClassInfo[0], szClassInfo[1], szClassInfo[2], szClassInfo[3], str_to_num(szClassInfo[4]), str_to_num(szClassInfo[5]),
    str_to_float(szClassInfo[6]), str_to_float(szClassInfo[7]));

    iParalyzeSpr = precache_model(szSprite);
}

public client_disconnect(id)
{
    blUserParalyzed[id] = false;
}

public client_putinserver(id)
{
    blUserParalyzed[id] = false;
}

public bb_round_started()
{
    blRoundStarted = true;
}

public bb_buildphase_started()
{
    blRoundStarted = false;
}

public fwPlayerPreThink(id)
{
    new iButtons, iOldButtons;
    pev(id, pev_button, iButtons);
    pev(id, pev_oldbuttons, iOldButtons);
    
    if (bb_is_user_zombie(id) && blRoundStarted && bb_get_user_zombie_class(id) == iZombieClass && iButtons & IN_USE && !(iOldButtons & IN_USE))
    {
        static iAiming, iBody, Float:flCoolDown;
        get_user_aiming(id, iAiming, iBody);
        flCoolDown = get_pcvar_float(p_flAbilityTime);
        
        if (!is_user_connected(iAiming))
        {
            return FMRES_IGNORED;
        }
        
        if (get_gametime() - flLastUsedTime[id] < flCoolDown)
        {
            client_print(id, print_center, "Wait %i seconds!", flCoolDown - (get_gametime() - flLastUsedTime[id]));
            
            return FMRES_IGNORED;
        }
        
        flLastUsedTime[id] = get_gametime();
        
        blUserParalyzed[iAiming] = true;
        
        createEffects(iAiming);
        
        set_task(get_pcvar_float(p_flParalyzeTime), "unParalyzePlayer", iAiming);
        
        return FMRES_IGNORED;
    }
    else if (!bb_is_user_zombie(id) && blRoundStarted && blUserParalyzed[id])
    {
        set_pev(id, pev_button, iButtons & ~IN_ATTACK);
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public eventDeathMsg()
{
    blUserParalyzed[read_data(2)] = false;
}

public unParalyzePlayer(id)
{
    blUserParalyzed[id] = false;
}
        
createEffects(id)
{
    message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY);
    write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT);
    write_byte(id);
    write_coord(60);
    write_short(iParalyzeSpr);
    write_short(30);
    message_end();

    message_begin(MSG_ONE, iMsgScreenFade, _, id);
    write_short(1<<12);
    write_short(1<<12);
    write_short(1<<6);
    write_byte(255);
    write_byte(0);
    write_byte(0); 
    write_byte(150); 
    message_end();
} 
Пробвай го. Нямам възможност да го тествам в момента. Като се прицелиш в човек и натиснеш Е ще го парализира. Понеже не беше много ясно обяснението ти го направих така. Когато играч е парализиран ще му излезе sprite и ще му светне екрана в червено. Той няма да може да стреля за определено време, което се наглася от cvar. Ако всичко е наред ще те помоля да ми дадеш ресурсите (моделите) и да го пусна като отделна тема.
Последна промяна от xvi на 22 яну 2017, 18:58, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
MuHaBaM
Member
Мнения: 56
Регистриран: 25 май 2016, 12:50
Баланс: Locked

22 юли 2016, 22:47

[quote="TheRedShoko"]

Код: Трябва да си влязъл в системата, за да можеш да виждаш линковете

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <basebuilder>

new const szClassInfo[][] =
{
    "Paralyze Zombie",
    "\r[Paralyze\r]",
    "bb_zombie_paralyze",
    "models/bb_basebuilder/bb_v_paralyze.mdl",
    "3600",
    "275",
    "0.8",
    "1.1"
}

new const szSprite[] = "sprites/paralyzed.spr";

new iZombieClass, bool:blRoundStarted, Float:flLastUsedTime[33], bool:blUserParalyzed[33];
new p_flParalyzeTime, p_flAbilityTime, iMsgScreenFade, iParalyzeSpr;

public plugin_init()
{
    register_plugin("[BB] Zombie Class: Paralyze Zombie", "1.0", "TheRedShoko");
    
    register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a")
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPlayerPreThink");
    
    iMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");

    p_flParalyzeTime = register_cvar("bb_paralyze_hold", "3.0");     //Продължителност на парализирането.
    p_flAbilityTime = register_cvar("bb_paralyze_ability", "10.0");     //През колко секунди да може да се използва парализирането
}

public plugin_precache()
{
    iZombieClass = bb_register_zombie_class(szClassInfo[0], szClassInfo[1], szClassInfo[2], szClassInfo[3], str_to_num(szClassInfo[4]), str_to_num(szClassInfo[5]),
    str_to_float(szClassInfo[6]), str_to_float(szClassInfo[7]));

    iParalyzeSpr = precache_model(szSprite);
}

public client_disconnect(id)
{
    blUserParalyzed[id] = false;
}

public client_putinserver(id)
{
    blUserParalyzed[id] = false;
}

public bb_round_started()
{
    blRoundStarted = true;
}

public bb_buildphase_started()
{
    blRoundStarted = false;
}

public fwPlayerPreThink(id)
{
    new iButtons, iOldButtons;
    pev(id, pev_button, iButtons);
    pev(id, pev_oldbuttons, iOldButtons);
    
    if (bb_is_user_zombie(id) && blRoundStarted && bb_get_user_zombie_class(id) == iZombieClass && iButtons & IN_USE && !(iOldButtons & IN_USE))
    {
        static iAiming, iBody, Float:flCoolDown;
        get_user_aiming(id, iAiming, iBody);
        flCoolDown = get_pcvar_float(p_flAbilityTime);
        
        if (!is_user_connected(iAiming))
        {
            return FMRES_IGNORED;
        }
        
        if (get_gametime() - flLastUsedTime[id] < flCoolDown)
        {
            client_print(id, print_center, "Wait %i seconds!", flCoolDown - (get_gametime() - flLastUsedTime[id]));
            
            return FMRES_IGNORED;
        }
        
        flLastUsedTime[id] = get_gametime();
        
        blUserParalyzed[iAiming] = true;
        
        createEffects(iAiming);
        
        set_task(get_pcvar_float(p_flParalyzeTime), "unParalyzePlayer", iAiming);
        
        return FMRES_IGNORED;
    }
    else if (!bb_is_user_zombie(id) && blRoundStarted && blUserParalyzed[id])
    {
        set_pev(id, pev_button, iButtons & ~IN_ATTACK);
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public eventDeathMsg()
{
    blUserParalyzed[read_data(2)] = false;
}

public unParalyzePlayer(id)
{
    blUserParalyzed[id] = false;
}
        
createEffects(id)
{
    message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY);
    write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT);
    write_byte(id);
    write_coord(60);
    write_short(iParalyzeSpr);
    write_short(30);
    message_end();

    message_begin(MSG_ONE, iMsgScreenFade, _, id);
    write_short(1<<12);
    write_short(1<<12);
    write_short(1<<6);
    write_byte(255);
    write_byte(0);
    write_byte(0); 
    write_byte(150); 
    message_end();
}
Пробвай го. Нямам възможност да го тествам в момента. Като се прицелиш в човек и натиснеш Е ще го парализира. Понеже не беше много ясно обяснението ти го направих така. Когато играч е парализиран ще му излезе sprite и ще му светне екрана в червено. Той няма да може да стреля за определено време, което се наглася от cvar. Ако всичко е наред ще те помоля да ми дадеш ресурсите (моделите) и да го пусна като отделна тема :) [/quote]

Не може ли да се направи да парализира автоматично и да не му "светне" екрана в червено? Благодаря..
Последна промяна от xvi на 22 яну 2017, 19:00, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
TheRedShoko
Member
Мнения: 50
Регистриран: 25 мар 2016, 14:54
Баланс: Locked

22 юли 2016, 23:27

Как така автоматично?... Безсмислено е на 10секунди да блокира стрелбата на всички играчи... Поне аз така разбирам това "автоматично парализиране". ScreenFade ще го махна, следкато ми отговориш на предишния въпрос.

Отговори

Върни се в “AMX Mod (X)”

  • Информация
  • Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта